8 клас аналіз робіт

                                         Шановні восьмикласники!
Зараз у вас канікули, але завдання, які ви мали виконати, 
залишаються  за вами. До кінця канікул ви маєте скинути  мені  свої матеріали.

      Той, хто вже зробив і відправив мені,- молодець.
                    
                      Є деякі загальні зауваження.
      Пам'ятаємо, що звертання і вставні слова не є членами речення. Виділяються комами не з однієї сторони, а з обох.
      Звертання і вставні слова  можна прибрати з речення, і зміст   не зміниться.
 Порівняйте речення.
 Він мені здається гарною людиною.(здається тут присудок)
Здається, погода погіршилась.(тут- вставне слово, бо є підмет і присудок, вставне слово виражає припущення )
              Тому, мої хороші, гарних вам канікул!
                            
                                  Будьте здорові!
                             Я ціную кожного з вас!

  
      

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас українська мова

8 клас українська мова

5 клас українська мова