5клас українська мова


27-30 квітня


   
   18 урок  5-А  на  5 травня
   19 урок  5-Б,В -  29-30 квітня

Повторення вивченого матеріалу.
Фонетика й графіка.Орфоепія й орфографія.
Співвідношення  звуків і букв.  

Діти, ми продовжуємо повторювати матеріал.
Але спочатку пропоную вам практичне завдання, яке скинете мені на вайбер.
(Тут є такі   орфограми: ненаголошені  голосні(е,и)  , апостроф, м'який знак) 
Практична робота
Списати текст, поставити розділові знаки та пропущені літери.Накреслити схеми двох речення  з узагальнювальними словами.
 1.Дуже гарно в…село затишно на бабус…ному городі.
2.Тут квітнут… такі кущі   та д…рева  малина  смородина  квасоля  вишеньки  і персик.
3.А сон…яшн…ка  а  маку  бур…яків  лободи  укропу  моркви!
4. Рослини  тягнут...ся  до  сонця  пл…тутся  вгору  п…реплітаються  між собою.
5.Гарбузи   пробились  із  з…млі   тягнул…сь  до сон..чка  підставляли  вітру свої з…лені    листочки.
6.Радіс..ть  сонце  т…пло  ось що несе нам така довгоочікувана   в…сна.
Кожне речення- 2 бала, у підсумку 12 балів.

А тепер повторимо матеріал з фонетики. Відкрийте параграф 19 на сторінці 85- 86.
Скільки звуків в українській мові?
Скільки голосних, приголосних?
1.А тепер відгадайте загадки, виконавши вправу 196.
А тепер позмагаймось у слова.
Складіть якомога більше слів  у вправі 199.

    Зробити наступні завдання вам допоможе матеріал на сторінці 100. Будьте уважні.
2.Подані слова записати фонетичною транскрипцією, визначити кількість букв і звуків.
Яструб
Сьомий
Дзвінок
Щільний
Бурян
3.Із поданих слів вибрати і  підкреслити ті слова, у яких букви я, ю, є позначають два звуки.
Юний, люд, єнот, синє, армія, сяйво, мільярд, ллє, ряд, ясен, мужнє, в’юн, воїн, юнга, переляк, їду.
4.Відгадайте, хто це?
Я такий же, як знак розділовий,
І відомий шкільній дітворі.
Та в словах української мови
Я пишусь не внизу, а вгорі.
Спробуй лиш написати імя –
Зразу стану потрібним і я.
Він  (цей знак) вам допоможе розібратись із наступним завданням. (Де це потрібно).Правильні відповіді я розміщу наступного уроку.
Моркв...яний, пір...я, м..ята, яблуко, під...їзд, жаб...ячий, інтерв...ю, зв...язок,
 мавп...ячий, медв...яний, п...юре, бур...як, пів...юрти, р...ясний, сузір...я, тьм...яний.
                                    
                                            Ви  перевірите  себе самі.

 Домашнє завдання.
Виконуєте дві - три вправи на вибір.
Відправляєте мені  лише практичну роботу
До 1  травня.
Бажаю вам гарних вихідних! 





   

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас українська мова

8 клас українська мова

5 клас українська мова