04 - 08 травня 19 урок для 5-А Повторення й узагальнення вивченого матеріалу з лексикології : синоніми, антоніми, омоніми. Перегляньте казку, це зацікавить вас і дасть можливість пригадати матеріал. Але спочатку перевірте, чи правильно ви написали дані слова. М оркв яний, пір’ я, м’ята, яблуко , під’їзд, жаб’ячий, інтерв’ю, зв’язок , мавпячий, медвяний, пюре, буряк , пів’юрти, рясний, сузір’я, тьмяний. Скільки помилок у вас?? Отже, синоніми, антоніми, омоніми за підручником це 9-11 параграфи, стор.43-50 Прогляньте матеріал. А тепер виконайте завдання 1 . Подані слова згрупуйте в синонімічні ряди. Запишіть їх. Щебетати, дряпати, метелиця, співати, усвідомити, віхола, тьохкати, хуга, завірюха, зрозуміти, шкрябати, втямити, хуртовина. (Може бути різна кількість синонімів, думайте) 2 . Із поданих речень виберіть синоніми до прикметника гарний. Онде балочка весела, в ній хороші красні села. Повіт
Коментарі
Дописати коментар